Варіант І
Початковий і середній рівні
(кожна правильна відповідь — 0,5 б.)
1.
Знайдіть зайве у визначенні жанрового різновида роману «Пригоди
Олівера
Твіста»:
а) соціальний;
б) авантюрно-пригодницький;
в) виховання;
г) науково-фантастичний.
2. Що відіграло вирішальну роль при виборі імені головного героя:
а) заповіт;
б) абетка;
в) лист?
3. Олівера ще немовлям відправили на «ферму», якою управляла місіс:
а) Менн;
б) Корні;
в) Мейлі.
4. З притулку до робітничого дому Хлопчика перевели, коли йому виповнилося:
а) вісім років;
б) дев΄ять років;
в) десять років.
5. «Але природа чи спадковість наділили Олівера …, який завдяки порожньому шлунку мав досить місця, щоб розвиватися в його тілі»
а) великим егоїзмом;
б) здоровим, стійким духом;
в) кмітливим розумом.
6. Олівер під час суду у робітничому домі упав навколішки і благав замкнути його до темної кімнати, лише б:
а) дали поїсти;
б) не віддавали до сажотруса Гемфілда;
в) не шмагали різками.
7. Хто з персонажів сказав про Олівера: «Хіба ж можна брати в дім цих гаденят, які з колиски стають убивцями й грабіжницькими?»
а) Шарлотта;
б) місіс Сауебері;
в) Ной Клейпол.
8. Олівер «… був сам на себе не схожий; грізно дивлячись на свого боягузливого мучителя, кидаючи йому, поваленому, скоцюбленому від страху, виклик з невідомою досі для себе відвагою»:
а) коли засміялися з його одягу;
б) побачивши, що у нього крадуть їжу;
в) почувши образливі слова про матір.
а) соціальний;
б) авантюрно-пригодницький;
в) виховання;
г) науково-фантастичний.
2. Що відіграло вирішальну роль при виборі імені головного героя:
а) заповіт;
б) абетка;
в) лист?
3. Олівера ще немовлям відправили на «ферму», якою управляла місіс:
а) Менн;
б) Корні;
в) Мейлі.
4. З притулку до робітничого дому Хлопчика перевели, коли йому виповнилося:
а) вісім років;
б) дев΄ять років;
в) десять років.
5. «Але природа чи спадковість наділили Олівера …, який завдяки порожньому шлунку мав досить місця, щоб розвиватися в його тілі»
а) великим егоїзмом;
б) здоровим, стійким духом;
в) кмітливим розумом.
6. Олівер під час суду у робітничому домі упав навколішки і благав замкнути його до темної кімнати, лише б:
а) дали поїсти;
б) не віддавали до сажотруса Гемфілда;
в) не шмагали різками.
7. Хто з персонажів сказав про Олівера: «Хіба ж можна брати в дім цих гаденят, які з колиски стають убивцями й грабіжницькими?»
а) Шарлотта;
б) місіс Сауебері;
в) Ной Клейпол.
8. Олівер «… був сам на себе не схожий; грізно дивлячись на свого боягузливого мучителя, кидаючи йому, поваленому, скоцюбленому від страху, виклик з невідомою досі для себе відвагою»:
а) коли засміялися з його одягу;
б) побачивши, що у нього крадуть їжу;
в) почувши образливі слова про матір.
Достатній рівень (кожна правильна
відповідь — 2 бали)
1. Схарактеризуйте образ Олівера Твіста з роману Ч. Діккенса «Пригоди
Олівера Твіста».
2. З’ясуйте, у чому полягає «деромантизація» злочинного світу в романі Ч.
Діккенса «Пригоди Олівера Твіста».
Високий рівень (максимально — 4
бали)
Напишіть творчу роботу на одну з тем:
Англія 19ст
«Безхмарне дитинство» в творі Дікенса
Варіант ІI
Початковий і середній рівні
(кожна правильна відповідь — 0,5 б.)
1.
Причина, за словами Бамбла, «бунту» Олівера у домі трунаря в тому,
що:
а) його «перегодували» м’ясом;
б) у нього поганий характер;
в) з хлопцем слід бути суворішим.
2. По дорозі до Лондона Олівер знаходить собі товариша:
а) Чарлі Бейтса;
б) Джека Даукінса (Прониру);
в) Тобі Крекіта.
3. Як звали старого єврея, хазяїна бандитського кубла:
а) Сайкс;
б) Грімуїнг;
в) Фейгін?
4. Де знаходився містер Браунлоу, коли у нього з кишені витягли носову хустинку:
а) у кав’ярні;
б) біля книжкового магазину;
в) поблизу церкви?
5. Містер Браунлоу став опікуватися Олівером:
а) бо мав добре серце;
б) через постанову суду;
в) щоб використовувати його працю.
6 Що сироту найбільше вразило в домі Браунлоу:
а) велика бібліотека;
б) портрет;
в) розкішні меблі?
7. Яке доручення отримав Олівер від доброго старого:
а) віднести книги до книгарні;
б) відправити листа;
в) купити квитки до театру?
8. Фейгін довідався про місце перебування Олівера від:
а) Ноя;
б) Бет;
в) Ненсі.
а) його «перегодували» м’ясом;
б) у нього поганий характер;
в) з хлопцем слід бути суворішим.
2. По дорозі до Лондона Олівер знаходить собі товариша:
а) Чарлі Бейтса;
б) Джека Даукінса (Прониру);
в) Тобі Крекіта.
3. Як звали старого єврея, хазяїна бандитського кубла:
а) Сайкс;
б) Грімуїнг;
в) Фейгін?
4. Де знаходився містер Браунлоу, коли у нього з кишені витягли носову хустинку:
а) у кав’ярні;
б) біля книжкового магазину;
в) поблизу церкви?
5. Містер Браунлоу став опікуватися Олівером:
а) бо мав добре серце;
б) через постанову суду;
в) щоб використовувати його працю.
6 Що сироту найбільше вразило в домі Браунлоу:
а) велика бібліотека;
б) портрет;
в) розкішні меблі?
7. Яке доручення отримав Олівер від доброго старого:
а) віднести книги до книгарні;
б) відправити листа;
в) купити квитки до театру?
8. Фейгін довідався про місце перебування Олівера від:
а) Ноя;
б) Бет;
в) Ненсі.
Достатній рівень (кожна правильна
відповідь — 2 бали)
1. Змалюйте образ одного з представників злочинного світу в романі Ч.
Діккенса «Пригоди Олівера Твіста».
2. З’ясуйте, у чому полягає соціальна дієвість творів Ч. Діккенса.
Високий рівень (максимально — 4
бали)
Напишіть творчу роботу на одну з тем:
Англія 19ст
«Безхмарне дитинство» в творі Дікенса
(Розроблено Вітюк О.М.)
Немає коментарів:
Дописати коментар