Алгоритм
діяльності педагога та учня
в
процесі здійснення науково-дослідницької роботи
Діяльність
учня
|
Діяльність
педагога
|
1. Вибір
теми дослідження
|
1.
Допомога у формулюванні теми дослідження
|
2. Аналіз
літератури, документів, матеріалів та вивчення реальної практики за проблемою
дослідження
|
2.
Допомога у відборі літератури, конспектуванні, цитуванні, складанні тезів,
доповіді, повідомленння, реферату, здійснення аналізу та систематизації
вивченого
|
3.
Складання списку використаної літератури; здійснення посилань на неї у
науково-дослідницькій роботі
|
3.
Консультування щодо складання учнем списку використаної літератури, посилань
на неї у роботі
|
4.
Написання вступу у частині обгрунтування актуальності дослідження та
значущості дослідження
|
4.
Корекція вступу
|
5.
Визначення наукового апарату дослідження (об’єкту, предмету, гіпотези, мети,
завдань, методів, наукової новизни, практичної значущості)
|
5.
Допомога щодо правильного (науковому) формулювання наукового апарату
дослідження
|
6.
Складання змісту (плану дослідження)
|
6.
Корекція плану дослідження
|
7.
Виконання завдань дослідження (у відповідності до розділів, параграфів плану)
за допомогою відібраних методів
|
7.
Перевірка правильності, повноти та послідовності викладу матеріалу наукового
дослідження (згідно з планом). Корекція рукопису дослідницької роботи
|
8. Обробка
результатів дослідження за використання математичних методів (якщо це
передбачено дослідженням) та вироблення висновків про репрезентативність
результатів дослідження
|
8.
Консультування щодо застосування математичних методів обробки даних
дослідження. Перевірка результатів застосування методів обробки результатів
дослідження як обгрунтування репрезентативності результатів
|
9.
Вироблення загальних висновків
|
9.
Допомога щодо формулювання висновків (у відповідності до завдань дослідження)
|
10.
Оформлення додатків
|
10.
Перевірка оформлення додатків
|
11.
Оформлення роботи як цілісного дослідження
|
11. Корекція
роботи
|
12.
Загальна ревізія роботи
|
12.
Загальна ревізія роботи
|
13.
Складання тез за матеріалами дослідження
|
13.
Корекція тез
|
14.
Підготовка до прилюдного захисту роботи
|
14.
Допомога щодо підготовки виступу-захисту роботи
|
Немає коментарів:
Дописати коментар