Тема. Контрольна робота. Найдавніші літературні пам’ятки людства
Мета: здійснити
контроль знань за темою «Найдавніші літературні пам’ятки людства», розвивати
творчі здібності; виховувати прагнення досягти найкращого результату.
І. Оголошення теми й мети уроку
ІІ. Ознайомлення із завданням
І варіант
І. Закінчи речення (3 бали)
1) Слово «веди» означає:
2) Біблія складається з:
3) Слово «Євангеліє» означає:
4) Навіщо Соломон промовляв
свої притчі?
5) На скількох мовах і
скількома мовами написана біблія
6) Каін – це…
ІІ. Теорія літератури (2 бали)
Дайте визначення
Лірика
Драма
ІІІ. Аналіз творів (4 бали).
Дайте розгорнуту відповідь:
1. Перерахуйте, що створив Бог і на який день
2. Чому Бог вирішив знищити людство і зробив потоп
3. Чим Біблія відрізняється від Корана
4. З яких частин складаються веди, чому присвячена кожна частина
IV.
Творча робота на одну з тем:
1)
Біблія
– це книга з книг
2)
Значення
священних книг в житті людини
ІІ варіант
І. Закінчи
речення (3 бали)
1) Слово «Коран» означає:
2) Скільки Євангелій у Біблії?
3) Що просив цар Соломон у
Бога?
4) Сура – це…
5) Ной – це…
6) Біблія була вперше
перекладена такими українськими письменниками:
ІІ. Теорія літератури (2 бали)
Дайте визначення:
притча,
епос
ІІІ. Аналіз творів (4 бали). Дайте розгорнуту відповідь:
1. Що зробив Мойсей для єврейського народу
2. Опишіть як за легендою з’явився коран
3. З яких частин складаються веди, чому присвячена кожна
частина
4. Перекажіть історію створення створення світу за біблією
IV.
Творча робота на одну з тем:
Біблія – це книга з книг
Значення священних книг в житті людини
Немає коментарів:
Дописати коментар