Сторінки

Контрольна робота. Найдавніші літературні пам’ятки людства

Тема. Контрольна робота. Найдавніші літературні пам’ятки людства

Мета: здійснити контроль знань за темою «Найдавніші літературні пам’ятки людства», розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти найкращого результату.


І. Оголошення теми й мети уроку

ІІ. Ознайомлення із завданням

І варіант

І. Закінчи речення (3 бали)
1) Слово «веди» означає:
2) Біблія складається з:
3) Слово «Євангеліє» означає:
4) Навіщо Соломон промовляв свої притчі?
5) На скількох мовах і скількома мовами написана біблія 
6) Каін – це…

ІІ. Теорія літератури (2 бали)
Дайте визначення
Лірика
Драма
     ІІІ. Аналіз творів (4 бали). Дайте розгорнуту відповідь:
1.      Перерахуйте, що створив Бог і на який день
2.      Чому Бог вирішив знищити людство і зробив потоп
3.      Чим Біблія відрізняється від Корана
4.      З яких частин складаються веди, чому присвячена кожна частина

IV. Творча робота на одну з тем:
1)      Біблія – це книга з книг
2)      Значення священних книг в житті людини






ІІ варіант

 І. Закінчи речення (3 бали)
1) Слово «Коран» означає:
2) Скільки Євангелій у Біблії?
3) Що просив цар Соломон у Бога?
4) Сура – це…
5) Ной – це…
6) Біблія була вперше перекладена такими українськими письменниками: 
ІІ. Теорія літератури (2 бали)
Дайте визначення:
притча,
епос
ІІІ. Аналіз творів (4 бали). Дайте розгорнуту відповідь:
1.      Що зробив Мойсей для єврейського народу
2.      Опишіть як за легендою зявився коран
3.      З яких частин складаються веди, чому присвячена кожна частина
4.      Перекажіть історію створення створення світу за біблією

IV. Творча робота на одну з тем:
          Біблія – це книга з книг
         Значення священних книг в житті людини

Немає коментарів:

Дописати коментар